internet-cource

ברמה המעשית-

למה דווקא בקורס הזה?

שתי סימולציות מלאות שמדמות את המבחן האמיתי
אחד לאחד!

מטרת הסימולציות היא להתנסות בחווית המבחן וכל הלחץ שמסביבו בזמן אמת.

ולמה 2? כי בדרך כלל שיפור אמיתי דורש זמן- הוא קורה באמצעות הכוונה נכונה יחד עם עבודה אינטנסיבית והשקעה. באופן הזה יש לך זמן להשתפר, להפיק לקחים ומסקנות מהסימולציה הראשונה, ולנסות ליישם את מה שלמדת שוב, לאחר שהכלים, התובנות והניסיון שרכשת עברו הטמעה, כדי לתת לך סיכוי מיטבי במבחנים.

המון המון תרגול

כי בסופו של דבר, הדרך הכי טובה להשתפר היא דרך הרגליים. ככל שמתרגלים יותר ומקבלים פידבק נוסקים למעלה ואיכות הביצועים עולה. אני מאמינה בתרגול בדיוק (!) כמו במבחן. מהרמה הכי פיזית שיכולה להלחיץ במבחן, ועד להפתעות לא נעימות כמו שחקנים קשוחים – כי הגישה שלי היא ש"קשה באימונים- קל בקרב". בקורס יהיה לך את הכי הרבה תרגול שיש, בהכי הרבה צורות- גם בקבוצה במפגשים הראשונים, וגם באופן אישי על הסימולציות ובאופן נוסף על הביוגרפי.

קבוצה מגובשת שלומדת ומתקדמת יחד להצלחה

הופכים להיות חלק מקבוצה שמשקיעה ומחוייבת להצלחה של עצמה. נוצרות אפשרויות לתרגל יחד, הזדמנות לראות איך אחרים עונים על שאלות ולדייק את עצמך. אבל מעבר לזה- נוצרת הרבה אנרגיה שמעיפה אותך קדימה, וגורמת לך להשקיע הרבה יותר ממה שהיית עושה לבד.

שיטה סיסטמית

מספר מפגשים שבהם ננתח את המבנה והרעיון שמאחורי השאלות במבחן, וניתן שיטת עבודה מקיפה שבה נפצח את כל השאלות ונגיע מוכנים לדבר האמיתי. בלי קצוות לא סגורים. נבין איך לגשת לכל אחת מסוגי השאלות בכל מצב.

ניתן הנחיות פרקטיות מה בדיוק צריך לעשות, ברמה של צ'קליסט, אבל עם מרחב תמרון שיאפשר לך להביא את עצמך במיטב שלך, מתוך אותנטיות וכנות. ניתן הכוונה איך להתכונן ולעבוד עם השאלות גם בעצמך, שלב אחרי שלב. ניצור בסיס רחב, שמלמד אותך להתניע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך מספר מפגשים.

יחס אישי אישי

מי שמכיר אותי, כבר יודע(: ואם עוד לא הכרת אותי- מזמינה אותך להתנסות ולחוות בעצמך(: בתקופת הקורס- התלמידים שלי הופכים להיות הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלי ומקבלים קדימות ראשונה. מדובר בהרבה מעבר ללהיות שם- אכפת לי באמת שכל תלמיד שלי יצליח ולכן אני שם בשביל הדברים הגדולים והמובנים מאליהם אבל גם בשביל כל הדברים הקטנים. לא פעם אפשר למצוא אותי מותחת את הזמנים ונותנת אקסטרה זמן או תרגילים נוספים שאינם חלק מהסילבוס של הקורס, כשמרגיש לי שזה יכול לעזור לאחד התלמידים או יותר. מבחינתי אעשה הכל כדי שהודעת קבלה ללימודי רפואה תגיע אליך עוד השנה(:

 

ברמה האנושית-

למה דווקא איתי ועם הצוות שלי?

אין כמו ללמוד ממי שכבר היה שם ועמד בהצלחה בדיוק במבחן שמצפה לך

יש הרבה יותר סיכוי שהוא יודע על מה הוא מדבר, לעומת מי שאולי קרא על המבחן אך אף פעם לא היה שם באמת, ולא משנה כמה ניסיון יש לו "על הנייר" או במקומות אחרים- הוא לא חווה את זה ולא הוכיח שהוא יכול להצליח בזה בעצמו.

אין כמו ללמוד ממי שקיבל את אחד הציונים הכי נמוכים שקיימים, ואז שנה אחרי את אחד הציונים הכי גבוהים שקיימים… זה מוכיח שההצלחה שלו לא סתם היתה פוקס, אלא שהוא יודע על מה הוא מדבר ומה צריך לעשות כדי להגיע להצלחה.

אני עשיתי המבחן בעצמי. פעם אחת נכשלתי. פעם שניה בעקבות התוכנית שיצרתי לעצמי עברתי את המבחן בציון מעולה והתקבלתי לכל המקומות אליהם הגשתי מועמדות. אבל היופי בתוכנית שלי הוא שהיא עובדת לא רק על עצמי אלא גם על המון אנשים שעשו אותה והתקבלו, כולל אנשים שניגשו כבר פעמיים ויותר למבחן ללא הצלחה ולאחר שעברו את ההכנה שלי שיפרו את הציון שלהם במבחן ב-50 נק' ויותר (!)

אחריות מטורפת

המטרה שלי היא שהקורס באמת יקדם אותך. לכן אם בסיום הקורס תהיה לך תחושה שההכנה הזאת לא עזרה לך – מייל אחד ממך אלי ביום האחרון של הקורס וכל הכסף יוחזר לך. למיטב ידיעתי זה הקורס היחיד למבחן מו"ר מרק"ם ומר"ב שנותן אחריות כזו. הסיבה- אני באמת מאמינה במה שאני עושה וב"ה התוצאות של התלמידים שלי מדברות בעד עצמן(:

קבוצה איכותית ביותר של בוחנים

הבוחנים בקורס הם הדבר הכי קרוב שיש לבוחנים של המבחן. מעבר להכשרה שהם עברו אצלי (כדי להבין לעומק את המבחן) הם תותחים ועומדים בזכות עצמם. מדובר באנשים עם ניסיון של 10-30 שנים בעולם הרפואה, פסיכולוגיה, ייעוץ והשמה ועוד, ועם כשרון נדיר לאבחן אותך ולשים את האצבע על הנקודות שצריך לשפר ולשמר בשביל להפציץ במבחן. הפידבק שלהם יזניק אותך קדימה מבחינת מוכנות למבחן בכמה רמות(-: