קורס פרונטלי מלא

סקירה כללית

קורס פרונטלי מלא

קורס הדגל שלי. שהמטרה שלו היא לעטוף אותך מכל הכיוונים ולתת לך את כל הכלים שיש כדי להבטיח את ההצלחה שלך. הקורס משלב בצורה אופטימלית בין הבנת המבחן וקבלת טכניקות עבודה מדויקות, לבין הרבה פידבק, יחס אישי וליווי מחבק לאורך כל התקופה. יש בו פשוט הכל. גם וגם וגם וגם. גם את כל התיאוריה פלוס אקסטרות. גם המון תרגול. גם היכרות עם החלקים הלא מילוליים של המבחן ואיך לרתום אותם לטובתנו.

גם 2 סימולציות מכל סוג כדי להטמיע את הפידבק שקיבלת ולהשתפר עוד יותר. (ברגע שיישמת את הפידבק המרכזי והבסיסי מהסימולציה הראשונה, בסימולציה השניה ניתן לך פידבק ל"מיקרו שיפורים" שיישדרגו אותך עוד יותר ויעזרו לך להגיע לציון גבוה באמת).

גם האפשרות לשאול שאלות באופן קבוע ולהיות במעקב אישי שלי לאורך כל התקופה. וגם לקבל ממני הסתברויות ותחזיות לשאלות שעשויות להיות בסבירות גבוהה ביום של המבחן הספציפי שלך(-:

קורס ההכנה הפרונטלי מורכב מ-4 שלבים:

1)  מפגשים של למידה ותרגול –
שבהם נרד לעומק של מבחני מור מרקם ומרב, ונלמד על כל אחד מהחלקים שלהם. נבין איך להביא את הכי טוב שלנו ולבלוט, בלי לוותר על מי שאנחנו ולבוא אותנטיים ואמיתיים(:

2) מקבלים הרבה שיעורי בית, חומר כתוב ותרגול לאורך כל הדרך-
נתאים לכל אחד לו"ז אישי של סדר עבודה, כשהמטרה לעטוף אותך מכל הכיוונים ולתת לך את כל הכלים, כדי שמה שיישאר לך זה רק להשקיע ולהצליח.

3) 2 סימולציית שאלון ביוגרפי
כדי לתרגל בדיוק כמו במבחן בזמן אמת, להפחית לחץ, לקבל פידבק ולהשתפר.

4) 2 סימולציית מרכז הערכה
בדיוק כמו במבחן האמיתי, עם טובי המראיינים ושחקנים מקצועיים.
גם פה המטרה לתרגל בדיוק כמו במבחן, עד הפרט הכי קטן (יש הרבה פרטים קטנים שלא יודעים עליהם ויכולים לעשות את כל ההבדל..) ולקבל פידבק מקצועי וטיפים פרקטיים ולהשתפר.

בונוסים נלווים לקורס מור מרקם

המטרה שלי היא שכל מי שמגיע לקורס יעבור את מבחני מור מרקם ויתקבל ללימודים כבר בשנה הקרובה. לכן, הוספתי לו עוד כמה בונוסים משלימים שיעטפו אותך מכל הכיוונים ויוודאו שההצלחה שלך מגיעה אוטוטו:

1+

להתמודד מראש עם הלא נודע
סדנת התמודדות עם שחקנים קשים במיוחד ומקרי קיצון במשחקי תפקידים.

שווי: 250 ₪ חינם!
2+

מוח משוייף בגוף בטוח
חומרים, טיפים והמלצות בנושאים שלא קשורים ישירות למבחני מור מרקם אבל משפיעים עליו מאוד- כמו גישה וכל מה שקשור למעטפת הטכנית של המבחן (פעמונים, צלצולים, ביגוד, שפת גוף ועוד).

שווי: 650 ₪ חינם!
3+

קלידילמה
קובץ כתוב עם פענוח של דילמות אתיות כתובות, שיחסוך לך שעות של עבודה בנושא.

שווי: 470 ₪ חינם!
4+

ערכת הכוח
חוברת עם הנחיות ותרגולים לעבודה עצמית למציאת החוזקות שלך, כדי לדעת לשלוף תכונות טובות כשצריך, להגביר בטחון עצמי ולמקסם את ההכנה שלך.

שווי: 380 ₪ חינם!
5+

ערכת מודעות
קובץ עבודה עצמית למציאת החולשות שלך, כדי להכין אותך טוב יותר למבחן, למקרה שישאלו אותך עליהם, ולדעת לשייף את אלו מהן שעשויות להשפיע על המבחן שלך.

שווי: 380 ₪ חינם!
6+

לצפות את הסוף מראש
3 קבצים המכילים תרגולים שיעזרו לך להקטין את כמות ההפתעות בשאלון הביוגרפי, בייחוד משאלות חדשות ומפתיעות שיש בו כל שנה, שהמרכז הארצי לא מפרסם.

שווי: 440 ₪ חינם!
7+

סיכומים צעד אחר צעד
סיכומים מפורטים של התוכן במפגשים והש.ב. ישירות למייל האישי שלך – כדי שכל מה שיישאר לך לעשות זה לקרוא, ליישם ולהצליח(:

שווי: 470 ₪ חינם!
8+

ספר אתיקה
מוגבל ל-10 הנרשמים הראשונים בלבד! עותק פיזי של ספר אתיקה מומלץ מתנה.

שווי: 88 ₪ חינם!
9+

סימולציות ברבאק
12 סימולציות הכוללות שאלונים ביוגרפיים מלאים לתרגול עצמי הבנויים בדיוק כמו במבחן האמיתי של מאל"ו (ולא כמו הדוגמאות החלקיות והלא מדויקות שנמצאות בכל מיני מקומות כולל באתר של המרכז הארצי עצמו…) כדי להגיע בשיוף מקסימלי לחלק הזה של המבחן. אחרי הדבר הזה השאלון הביוגרפי יצא לך מכל החורים, אבל במבחן עצמו התחושה תהיה "אה כן מוכררררררררר"🙂

שווי: 597 ₪ חינם!
10+

לחשוב בראש של בודק

בסדנה זו ניכנס למאחורי הקלעים וננתח את המבחן הביוגרפי בראש של בודק. נדבר על בדיקה אורכית מול רוחבית ונעזור לעוד כמה אסימונים ליפול.

שווי: 475 ₪ חינם!
11+

תיעוד מזמן אמת
צילומים של עצמך מהתחנות של סימולציות מרכז ההערכה, אותם אפשר לראות שוב בריפיט בבית על הספה, הפעם במבט מבחוץ, שיעזור לך להטמיע עוד יותר את התובנות מהפידבק שקיבלת ולהפיל עוד כמה אסימונים(:

שווי: 420 ₪ חינם!
12+

הקורס האינטרנטי – סרטונים מוקלטים של פרקים נבחרים מהחומר, שזמינים לך 24/7, בהם אפשר לצפות שוב ושוב במידת הצורך עד להפנמה מלאה.

שווי: 497 ₪ חינם!
13+

מפגש הפתעה!
מפגש מתנה שהוא לא חלק מהקורס הפורמלי, שמיועד להביא אותך לנקסט לבל. אנחנו הולכים לעשות בו כמה דברים שהם כמה רמות מעבר בנושאים שאני מאמינה שיש להם קשר לביצועים במבחן. ולא, זה לא יהיה קשור לשום דבר שחשבת עליו..;)
ההשתתפות במפגש אינה חובה ואינה מומלצת לבעלי לב חלש, אבל היא ללא ספק תשתלם לך!🙂

שווי: 350 ₪ חינם!
שווי כל הבונוסים: 5347₪ חינם!

(*וזה רק חלק מהם, הולכות להיות עוד כמה הפתעות שאני לא מגלה🙂)

ההשקעה בקורס היא 4870 ש"ח

₪4570

ברישום מוקדם עד חודש לפני תחילת הקורס

וזה עוד לא הכל. על האחריות המטורפת שלי שמעת?

הקורס מגיע עם אחריות:

אם הגעת למפגש הראשון, ובסופו הרגשת שזה לא מתאים לך וזו לא ההכנה שחיפשת- יש לך אפשרות לקבל את כל הכסף בחזרה בניכוי המפגש הראשון וניפרד בידידות.

שאלות נפוצות

למה את נותנת כזו אחריות?

מ2 סיבות: קודם כל- חשוב לי לעבוד עם אנשים שבאמת רוצים להיות פה. מהנסיון שלי אנשים שמגיעים כי הם רוצים להגיע- משקיעים הרבה יותר ואז גם מצליחים יותר, ובסופו של דבר יש לי סטטיסטיקה לתחזק 🙂
אבל ברצינות פשוט הרבה יותר כיף לי לעבוד עם אנשים שכיף לי איתם ושיש ביננו אהבה הדדית. השיעור הראשון הוא מבחינתי ניסיון לשני הצדדים, ומאפשר גם לי להיפרד באהבה כשאני מתרשמת שיש מולי אדם שהדבר הזה פחות נכון לו.
והסיבה השניה- אני זוכרת את התחושה שרומיתי כשיצאתי מההכנה שעשיתי בזמנו. כל כך התאמצתי לשלם אותה ויצאתי בטעם רע. המטרה שלי בהכנה שלי היא באמת לעזור לך וחלילה לא להשאיר אותך בהרגשה כזו. אני באמת רוצה לעזור, ואם לא עזרתי- אז אני לא רוצה לקחת על זה כסף.

זה לא ארוך מדי? למה צריך הכנה כל כך ארוכה למבחני מור מרקם?

הדרך הכי נכונה להשתפר היא באמצעות תהליך.
כשעולות נקודות לשיפור- עצם הדיבור עליהן הכרחי אבל אינו מספיק כדי לשנות אותן.
נדרשת הרבה עבודה (פיזית ומנטלית) כדי להתייעל ולהשתפר.
הטמעה אמיתית של הדברים לוקחת זמן, שבו יש אפשרות לתרגל, ליישם ולהטמיע את מה שלומדים, עד שזה הופך לחלק ממך.
הכנה נכונה בעיני צריכה להיות מקיפה ולהעניק ליווי ארוך טווח, וליצור מסגרת מתמשכת שמאפשרת לך התקדמות ונסיקה אל עבר התוצאה הרצויה.

מה אם אחד מתאריכי הקורס לא מסתדר לי?

אני מעודדת גמישות (גמישות אגב היא גם אחד הדברים שבודקים שיש לך במבחן?). יעידו כל התלמידים שלי, שכמעט תמיד אנחנו מוצאים לזה פתרון. הפתרון הפשוט ביותר הוא לבוא לאותו שיעור בקבוצה אחרת. ואם זו סימולציה- להחליף ראש בראש עם מישהו אחר. ואם שוב דבר אחר לא עובד- כבר קרה שישבתי עם יותר מתלמיד אחד להשלים באופן פרטני שיעור שפוספס.
למה? כי אכפת לי שכל תלמיד שלי יקבל את כל מה שהוא צריך כדי להצליח.
במקרה שידוע לך מראש שאחד התאריכים לא מסתדר לך- ממליצה בחום ליצור איתי קשר בסמס במספר: 052-4864006, כדי לוודא על איזה סוג מפגש זה נופל. כל עוד זו לא סימולצית מרכז הערכה (שזה הדבר שהכי קשה למצוא לו פתרון חלופי)- כמעט וודאי שנמצא לך תאריך אחר להשלמה. ואם זו סימולציה- גם אז יש סיכוי סביר שנצליח למצוא פתרון אבל בשביל זה כדאי להתקשר אלי לוודא מראש(:

למה דווקא איתך מוריה?

שאלה טובה! (: אני ממליצה לך בחום לעבור הכנה עם אדם שמרגיש לך שיש לך חיבור איתו. פה אפשר לקרוא עלי ועל הסיפור שלי יותר.
אם התחברת- מעולה, נוכל לעבוד ביחד🙂 ואם לא זה גם בסדר- ובמקרה כזה הייתי ממליצה לך לחפש מקום אחר…:-)
על הייחודיות של תהליך ההכנה שלי בצורה יותר מפורטת אפשר לקרוא גם פה.
ופה אפשר לשמוע עליו מאנשים שחוו אותו בעצמם.

זה יקר לי :-( מה אפשר לעשות?

אז קודם כל- יש אפשרות לחלק לתשלומים, על מנת להקל את ההוצאה. ואם יש לך בעיה מיוחדת- שווה לדבר איתי על זה ונראה איך אני יכולה לעזור לך:-) (המס' שלי הוא 052-4864006)
בנוסף כדאי מאוד לשים לב שביחס למה שהקורס הזה נותן והשווי שלו להצלחה שלך במבחן- המחיר שלו יחסית נמוך מאוד. (ואני מזמינה אותך לעשות סקר שוק מדוקדק ולבדוק את זה בעצמך, אם מצאת הכנה שנותנת את כל מה שיש בהכנה הזו במחיר נמוך יותר או אפילו במחיר הזה- אני אשמח לשמוע:-) ).

ואם זה עדיין יקר?

אני ממליצה לך להתחיל מהקורס האינטרנטי – בקורס האינטרנטי יש המון כלים טובים והנחיות ללמידה עצמית שיקצרו לך משמעותית את הדרך. אומנם אין בו ליווי אישי ופידבק, אבל יש בו את כל הבסיס שיפקס אותך לקראת המבחן, ובניתי אותו במיוחד למי שרוצה לקבל כלים ולהבין את המבחן אבל נמצא במצב כלכלי מאתגר.

מה אם תהיינה לי שאלות נוספות שלא תעני עליהן במהלך המפגשים?

המפגשים מתנהלים באופן משוחרר ופתוח, ואני לגמרי מעודדת שאילת שאלות. אבל למקרה שיש לך שאלות קצת יותר אישיות או שהן עולות לך דווקא במהלך התרגול בבית- בשביל זה תמיד בסוף כל מפגש אני ממליצה לשריין שעה אקסטרה מסיום המפגש, שבמהלכה אנחנו עושים בדיוק את זה- מקדישים את הזמן רק לשאלות.
בנוסף יש לך ליווי מלא שלי ותמיכה במייל לאורך כל תקופת הקורס (ובדרך כלל אני נשארת זמינה גם עד למבחן עצמו)
במקרה שנגיע למסקנה שיש משהו נקודתי שמצריך יותר זמן אישי- נוכל לקבוע בנוסף שעה פרטנית שבה נתמקד יחד בקושי הספציפי שלך בלייזר.
מי שמגיע לקורס מקבל שעות פרטניות במחיר מוזל משמעותית, מהסיבה הפשוטה שמי שמוכיח לי שהוא מעוניין לעבוד קשה ולהשקיע כדי לראות תוצאות- גם אני מעוניינת לעבוד קשה ולהשקיע כדי שהוא יראה את אותן תוצאות🙂

איך אני אוכל לדעת אם זה מתאים לי?

הכי טוב לדבר איתי על זה. בשיחה אשאל אותך מספר שאלות ואבין לעומק מה השלב שלך כעת ולפי זה אוכל להמליץ לך על ההכנה שלדעתי הכי תייעל אותך אישית. אני זמינה פה: 052-4864006

אם לא עניתי כדאי לשלוח לי סמס וכך אדע לחזור אלייך(:

נשמע לי מגניב, איך אפשר לשריין מקום?

ממש כאן

מאחלת לך הצלחה ענקית ושבקרוב נהפוך לקולגות!(-:

תאריכי קורסים פנויים:

קורס פרונטלי מלא - מאי - בוקר

מועד התחלה:

8 למאי

שעה:

11:00

ימי רביעי

לרכישה נותרו 2 מקומות

מה הם אומרים?